четвер, 28 березня 2019 р.

Відкритий бінарний урок


28.03.2019 року був організований та проведений майстром виробничого навчання Озарчук Наталією Вікторівною та викладачем Брандесом Омельяном Степановичем відкритий бінарний урок з предмету: «Електротехніка з основами промислової електроніки». Урок проводився на базі навчальної групи №15, ІІІ курсу, які здобувають професію: «Слюсар-електрик з ремонту електроустаткування». Метою уроку було створити умови практичного застосування знань, навичок та вмінь і надати можливість учням побачити результативність своєї роботи. 

Організаційну частину уроку та актуалізацію опорних знань учнів було проведено майстром 
в/н із застосуванням практичних знань та поясненням елементної бази діючого стенду та запустити даний стенд в дію.

 Викладання нового матеріалу проводив викладач де розглядалися питання:
1.   Формула індуктивного опору дроселя (котушки великої індуктивності).
2. Елементна база спецстенда «Будова, принцип дії двохпівперіодного випрямляча на напівпровідникових діодах зібраних по мостовій схемі та його дослідження за допомогою електронних осцилографів» та їх призначення.
3.   Поняття про p-n перехід та його фізичне визначення з енергетичної точки зору.
4.  Пояснення принципу дії схеми некерованого випрямляча на напівпровідникових діодах зібраних по мостовій схемі, а також впливу П – подібного фільтра.
5.  Демонстрація принципу роботи двохпівперіодного випрямляча при допомозі спец стенда та двох осцилографів, які дозволяють візуально бачити форми сигналів на вході і виході схеми.
 На закріплення матеріалу був продемонстрований  відеоролик «Мостовий випрямляч» при допомозі спецстенда наочно учень продемонстрував процес роботи випрямляча та згладжувального П – подібного фільтра.
При оголошенні оцінок було зрозуміло, що всі опанували новий матеріал на достатньому та високому рівні. На уроці панувала співпраця та взаєморозуміння.  





4 коментарі:

  1. Молодці, Наталіє Вікторівно і Омеляне Степановичу, що "підживлюєте" навчально-пізнавальну діяльність учнів новими підходами до навчання.

    ВідповістиВидалити
  2. Урок пройшов цікаво. Співпраця майстра в/н та викладача дає свої позитивні та якісні результати. Так тримати. Чекаємо нових знахідок.

    ВідповістиВидалити